Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهسا بهادری: سریالی که این روزها از شبکه دو سیما، ساعت ۲۱ پخش می‌شود، کمدی رمانتیک بامزه‌ای است با نام «کامیون» که مسعود اطیابی کارگردانی و شهاب عباسی، نویسندگی آن را برعهده دارند. شهاب عباسی که یکی از نویسندگان طنزپرداز است این کمدی را یک کمدی رمانیتک باآبرو می‌داند که سعی نمی‌کند با ابتذال مخاطب را بخنداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با «نوروز۷۶» داریوش کاردان وارد تلویزیون شد و آنجا محبوبیت زیادی به دست آورد و کمی که جلوتر رفت، تصمیم به ساخت یک برنامه با عنوان«خنده بازار» گرفت که به سبب نگرش متفاوت نسبت به موضوعات، بسیار مورد اقبال عمومی قرار گرفت و عباسی توانست اوج محبوبیت و شهرت خود را آنجا به دست بیاورد. حالا عباسی با نوشتن فیلمنامه و بازی کردن در سریال نوروزی «کامیون» بار دیگر به آنتن تلویزیون برگشته است.

این کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره ماجرای همکاری‌اش با مسعود ده‌نمکی، علاقه‌اش به نوشتن و ممنوع‌الفعالیت شدنش بعد از ساخت «خنده بازار» با خبرآنلاین گفت‌وگو کرد که در ادامه می‌خوانید. 

یکی از سریال‌هایی که کار کردید «دارا و ندار» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی بود. درباره این همکاری و این سریال بگویید.

سریال «دارا و ندار» بسیار سریال خاصی بود و سبک کاری مسعود ده‌نمکی در آن کار هم بسیار جدید، جالب و متفاوت بود و این جذابیت در کار وجود داشت، چون خودش به آن رسیده بود. اساسا در این سریال، کارگردان خیلی به متن متکی نبود، کلیت کار را در نظر می‌گرفت و بیشتر بر اساس بداهه پیش می‌رفت. «دارا و ندار»در زمان خودش کار بسیار خوبی بود و بسیار هم دیده شد. شاید به این دلیل که سریال بازیگران خوبی را در خود جای داده بود و نویسنده هم متن زیبایی نوشته بود. 

در آن در سریال، سیستم کاری بیشتر روی دیالوگ بود و هر بازیگری که می‌توانست دیالوگ بداهه بهتری بگوید بیشتر می‌توانست بدرخشد و من هم چون یک آدم قد بلند و درشت بودم دیده شدم ولی نقش من یک آدم کر و لال بود و شاید اگر شخصیت من یک چیز دیگر بود، بهتر دیده می‌شدم.

شهاب عباسی در «دارا و ندار»

بعد از سریال«دارا و ندار»، شما مجموعه طنز«خنده بازار» را ساختید، که یک زاویه دید تازه‌ای نسبت به مسائل داشت، ایده اصلی این برنامه از کجا به ذهن شما رسید؟

زاویه دید تازه‌ای نسبت به مسائل داشت ولی پیش‌تر از این برنامه، مهران مدیری چنین سبکی را در دهه ۷۰ در تلویزیون ساخته بود، مهران غفوریان و داریوش کاردان هم به وفور این سبک کار را انجام داده بودند، اما «خنده بازار» مجموع یک‌سری نمایش‌های کوتاهی بود که در کنار هم جمع شده بود و باعث می‌شد یک برنامه ساخته شود، شاید همین موضوع آیتمیک بودن و نقادانه بودن آن باعث ایجاد این تفاوت و یک دید تازه‌تر شده بود.

خیلی از افراد ناراحت شدند و بازیگران«خنده بازار» بعد از این مجموعه، به طور نامحسوس، یک مدت زیادی ممنوع الفعالیت بودند.

نوع نگاه شما با مهران غفوریان و مهران مدیری در آن مجموعه بسیار متفاوت بود.

بله، چیزی که متمایز بود این بود که ما بسیار انتقادی وارد شدیم و برنامه را ساختیم و معمولا این سبک از برنامه انتقادی در تلویزیون خیلی رایج نبود و بیشتر در رادیو ساخته می‌شد.

هنگام پخش این برنامه با اعتراض یا انتقادی روبه‌رو نبودید؟

خیلی از افراد ناراحت شدند و بازیگران«خنده بازار» بعد از این مجموعه، به طور نامحسوس، یک مدت زیادی ممنوع الفعالیت بودند. 

تاحالا به این فکر کردید که ادامه «خنده بازار» را با میزان نقد کمتر و یک‌سری تغییرات کوچک بسازید؟

واقعیت ماجرا این است که بعد از «خنده بازار»، من «دست به نقد» را ساختم که تقریبا در همان سبک بود و از شبکه نسیم پخش شد. اما به چند دلیل خیلی دیده نشد، اول اینکه ساعت پیک بیننده نبود، دوم اینکه شبکه نسیم در آن زمان گستردگی مخاطب را نداشت و نکته دیگر اینکه شبکه نسیم سیاست‌های خاص خودش را داشت و خیلی دنبال انتقاد نبود. به همین دلیل «دست به نقد» دیده نشد، البته این برنامه چند آیتم بسیار موفق داشت که متاسفانه اجازه پخش نگرفت و مطمئنم اگر اجازه پخش می‌گرفت در ذهن‌ها می‌ماند. شاید ما اگر آن برنامه را در هر شبکه‌ای به جز نسیم می‌ساختیم بیشتر دیده می‌شد.

در حال حاضر، در این شرایط هم فکر می‌کنم، حالا حالاها کاری که مانند«خنده بازار» باشد ساخته نشود. به این دلیل که این برنامه جدای از تمام بازیگران مستعد و تیم فوق العاده پشت صحنه، مدیریت خوبی هم داشت و در زمان مناسبی هم پخش شد. اما اگر الان بخواهیم همان برنامه را بسازیم امکانش نیست، برای اینکه چندین حلقه مفقودی در آن وجود دارد.

«خنده بازار» یک‌سری بازیگر داشت، که پس از این مجموعه بیشتر به جامعه هنری معرفی شد.

خیلی با این حرف موافق نیستم، چون بعد از این برنامه همه بچه‌ها دچار یک ممنوع‌الفعالیت نامحسوسی شدند و کسی با آنها کار نکرد. مگر می‌شود یک برنامه چندسال پربیننده باشد اما بعد از آن کسی حاضر نباشد با عواملش کار کند؟ همین مورد باعث شد بازیگران این برنامه خیلی دیده نشوند. در حال حاضر بچه‌هایی که جزو ستاره‌های کمدی هستند؛ مثل رضا عطاران، ارژنگ امیرفضلی، سعید آقاخانی و خیلی از افراد دیگر که زمانی کار طنز انجام دادند، حالا یا سوپراستار هستند یا سوپراستار کمکی، اما این اتفاق برای بچه‌های ما نیفتاد و آنطور که باید دیده نشدند.

شما اساسا طنز می‌نویسید، این علاقه به طنز از کجا سرچشمه می‌گیرد و چرا تاکنون سمت ساخت کار درام نرفته‌اید؟

به نظر من کار درام ساختن خیلی سخت نیست، چون شما اگر یک داستان خوب دراماتیک داشته باشید که از نظر ادبی و تکنیکی خیلی خوب باشد می‌توانید یک کار درام عالی بسازید که فقط یک مقدار تکنیک کارگردانی می‌خواهد ولی کمدی اینگونه نیست، چون شما به آن راحتی که می‌توانید کسی را به گریه بیندازید، نمی‌توانید کسی را بخندانید. چون خندیدن سخت شده. یک بخشی از این ماجرا هم به نظر من ذاتی است، یعنی کمدین باید درون خودش یک کمدی داشته باشد و اصلا هم لازم نیست بیرونی باشد. یعنی هرکسی که ادا در میاورد و در ظاهر خیلی شوخ‌طبع است الزاما کمدین محسوب نمی‌شود. آن نگرشی که شما نسبت به مسائل دارید و می‌خواهید آن را به کمدی تبدیل کنید، باید درونی باشد. به طور مثال اگر مهران مدیری را از نزدیک مشاهده کنید، بسیار آدم آرام، کم حرف و ساکتی است و اگر ایشان را نشناسید، آخرین گزینه برای پیشنهاد کمدین است. اما به بهترین نحو کار خود را انجام می‌دهد، چون آن طنز درونی را در خود دارد. 

سریال«کامیون» دومین همکاری شما با مسعود اطیابی است، این اتفاق از کجا و چگونه کلید خورد؟

در فیلم «شرط اول» که من با آقای اطیابی همکاری کردم، آن همکاری ماند و پس از سال‌ها قرار شد مسعود اطیابی یک مجموعه طنز بسازد، به ایشان پیشنهاد چند فیلمنامه‌نویس را داده بودند و ایشان چون با من همکاری کرده بودند گفتند که با من راحت‌تر هستند، چون سبک قلم من را می‌شناسند.

به عنوان یک نویسنده، طنز سریال«کامیون» را چه نوع طنزی می‌دانید؟ یک طنز موقعیت است یا یک طنزی است که به هر قیمتی به مخاطب باج می‌دهد؟

سریال«کامیون» یک کار کمدی، رمانتیک است، یعنی یک سمت و سوی اصلی داستان خانواده است و کاملا جهت‌دار پیش می‌رود و سکانسی در آن وجود ندارد که بازیگر بخواهد به زور تلاش کند تا مخاطب را بخنداند، با افتخار جز یکی از کارهای سالم و پاک است که به هر قیمتی دست به خندان مخاطب نمی‌زند. چون نه من حاضرم همچین سبکی را بنویسم و نه آقای اطیابی به هیچ وجه حاضر است یک کار مبتذل بسازد، به همین جهت، سریال ما بسیار آبرومند و با شخصیت است.

طنز سریال«کامیون» ابتذال ندارد، اما در برخی از کارهای سینمایی آقای اطیابی مثل «تگزاس» دیالوگ‌هایی وجود دارد که این صحبت شما را نقض می‌کند.

مدیوم سینما، با مدیوم تلویزیون فرق می‌کند، اگر در مقام مقایسه قرار است مورد بحث قرار گیرد، سریال«کامیون» باید با دیگر سریال‌های تلویزیونی مقایسه شود. «کامیون» در قالب یک سریال تلویزیونی بسیار تمیز نوشته شده است. ولی شاید یک روز خود من یک متن کمدی برای سینما بسازم و این سبکی نباشد. ما چون می‌دانستیم مدیوم ما تلویزیون است و مخاطب ما خانواده‌ها هستند و مخاطبان آن مثل سینما خیلی خاص نیست، یک چهارچوب کلی را برای آن در نظر گرفتیم تا خانوادگی باشد.

من از تلویزیون دیده شدم، جایگاهم تلویزیون بوده، تلویزیون خانه همیشگی من بوده و من خیلی هم آن را دوست دارم. خیلی جاها هم اتفاقات خوبی را برای من رقم زد. اگر بخواهم قهر کنم و بگویم من دیگر برای تلویزیون کار نمی‌کنم پس چه کار کنم؟ من به جز نوشتن و تولید، کار دیگری بلد نیستم. با تلویزیون کار نکنم چه کار کنم؟ از کشور خارج شوم بروم شبکه‌های معاند؟ روزهای بد داشتیم روزهای خوب هم داشتیم. باید تحمل کرد، هرچند که شرایط می‌توانست از این بهتر باشد.

وقتی نام شما را در اینترنت جست‌وجو می‌کنیم اولین چیزی که به چشم می‌خورد، یک خبر با عنوان حمله تند بیوک میرزایی به شهاب عباسی است.

بله، من چند سال پیش، تهیه‌کننده یک برنامه برای شبکه نسیم بودم با عنوان «افسانه هزارپایان» که پخش نشد، در آن کار چون ما برآورد هزینه‌هایمان خیلی پایین بود و هنگام ساخت آن، حجم تولید بالا رفت، متاسفانه در حساب و کتاب به مشکل خوردیم و همین الان هم که دو سال و نیم از این ماجرا می‌گذرد، این مشکلات ادامه دارد و نزدیک سی نفر از بچه‌ها منتظرند من طلبشان را پرداخت کنم و من هم منتظرم طلبم از تلویزیون را دریافت کنم. 

همین مسئله‌ای که تلویزیون پول شما را نداده یا اجازه پخش برنامه را نداده یا خیلی موارد دیگر، باعث نشده تا دیگر تمایلی به همکاری با تلویزیون نداشته باشید؟

نه، هرگز. چون من از تلویزیون دیده شدم، جایگاهم تلویزیون بوده، تلویزیون خانه همیشگی من بوده و من خیلی هم آن را دوست دارم. خیلی جاها هم اتفاقات خوبی را برای من رقم زد. اگر بخواهم قهر کنم و بگویم من دیگر برای تلویزیون کار نمی‌کنم پس چه کار کنم؟ من به جز نوشتن و تولید، کار دیگری بلد نیستم. با تلویزیون کار نکنم چه کار کنم؟ از کشور خارج شوم بروم شبکه‌های معاند؟ روزهای بد داشتیم روزهای خوب هم داشتیم. باید تحمل کرد، هرچند که شرایط می‌توانست از این بهتر باشد.

خود شهاب عباسی دوست دارد بیشتر به عنوان یک کارگردان شناخته شود، یا نویسنده یا بازیگر؟

دوست دارم به عنوان یک کارگردانی که خودش متنش را می‌نویسد و برای آن بازی می‌کند شناخته شوم.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1368265

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند

دنیای علم و فناوری در روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت شاهد رخدادهای جالبی بود که این گزارش به اختصار به آنها پرداخته است.

به گزارش ایسنا، پژوهشگران می‌گویند رژیم غذایی پدربزرگ و مادربزرگ ما هم می‌تواند بر ما و سلامت فرزندان‌مان تأثیر بگذارد. تا قبل از این کار پیشگامانه، اغلب پژوهشگران معتقد بودند که تغییرات اپی ژنتیکی نمی‌تواند از نسلی به نسل دیگر منتقل شود. در عوض فکر می‌کردند که تغییرات اپی‌ژنتیکی می‌تواند در اوایل زندگی مانند دوران بارداری که یک دوره بسیار آسیب‌پذیر از لحاظ رشد است، رخ دهد.

تاثیر رژیم غذایی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها بر سلامت ما!

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پیشرفت ۴۰ درصدی برنامه تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی کشور تا پایان سال جاری، اجرای ۴۰۰ پروژه حوزه‌های زمین‌شناسی و اجرای طرح تحول در بلوک «قم، مرکزی و اصفهان» و استان «یزد» را از برنامه‌های این سازمان در سال جاری ذکر کرد و گفت: برنامه ما برای توسعه اکتشاف در سال گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به ما اختصاص داده شد که این عدد بسیار ناچیز است.

برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات

به نظر می‌رسد که در آینده قرار است با فصل جدیدی از اکتشافات قمری روبه‌رو شویم. گروه جدیدی از موشک‌های بزرگ «استارشیپ» شرکت «اسپیس‌ایکس» که قرار است به سوی ماه پرتاب شوند، می‌توانند آینده اکتشافات قمری را متحول کنند.

داستان اکتشاف ماه تغییر خواهد کرد!

مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: سامانه مشاوره آنلاین مالکیت فکری از امروز آماده خدمت رسانی رایگان به عموم مردم است. میترا امین لو در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رونمایی از سامانه خدمات مالکیت فکری، گفت: سامانه مشاوره آنلاین مالکیت فکری خدمتی است که با مشارکت معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران راه اندازی شده و از امروز خدمات آن در دسترس متقاضیان قرار دارد.

ارائه ۱۶ خدمت مالکیت فکری رایگان با فعالان عرصه فناوری

موشک «فالکون ۹» شرکت «اسپیس‌ایکس»، گروه جدیدی از ماهواره‌های اینترنتی «استارلینک» را عصر یکشنبه ۲۸ آوریل به مدار زمین فرستاد. ماهواره‌های استارلینک در ساعت ۶:۰۸ عصر به وقت منطقه زمانی شرقی بر فراز یک موشک «فالکون ۹»(Falcon ۹) از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» فلوریدا پرتاب شدند.

ماهواره‌های جدید «استارلینک» راهی مدار زمین شدند

به گفته یک فرد مطلع، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا روز یکشنبه در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد پکن شد و انتظار می‌رود در آنجا در مورد عرضه نرم افزار کامل خودران(FSD) و اجازه انتقال داده‌ها به خارج از کشور صحبت کند. رسانه‌های دولتی چین گزارش دادند که او با نخست وزیر لی چیانگ(Li Qiang) در پکن ملاقات کرده و طی این دیدار لی به ماسک گفته که توسعه تسلا در چین می‌تواند به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری اقتصادی و تجاری آمریکا و چین در نظر گرفته شود.

سفر غیر منتظره ایلان ماسک به چین برای چه بود؟

علی‌رغم آنکه شرکت‌های دنیا بر پیچیدگی‌های ساخت تراشه‌ها فائق آمدند، ولی همچنان گرد و غبار بزرگترین دشمن آنها محسوب می‌شود و از این رو با مکانیزه کردن خط تولید درصدد غلبه بر این دشمن کوچک برآمده‌اند. از سوی دست‌اندرکاران برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گزارش تصویری از نحوه ساخت تراشه‌ها ارائه شد. در این گزارش اعلام شده است که نیمه‌هادی‌ها اجزای حیاتی سازنده دنیای مدرن ما هستند و ۳ مرحله در تولید تراشه‌ها شامل طراحی، ساخت و مونتاژ می‌شود.

کارخانه‌هایی ۱۰۰ برابر تمیزتر از اتاق عمل بیمارستان‌ها برای تولید تراشه‌ها

خبرنگار بلومبرگ می‌گوید تبلت آیپد پرو(iPad Pro) ممکن است به عنوان اولین دستگاه واقعاً مجهز به هوش مصنوعی اپل نام بگیرد. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آیپد پرو مورد انتظار که دارای نمایشگر OLED خواهد بود، ممکن است نه با تراشه جدید M۳ که همه انتظارش را دارند، بلکه با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M۴ وارد بازار شود.

آیپد پرو با تراشه M۴ و هوش مصنوعی می‌آید

نخستین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون‌ها در کالیفرنیای آمریکا افتتاح شده که قادر است مخازن هیدروژن یک کامیون را ظرف ۱۰ دقیقه پر کند، به این معنی که این جایگاه می‌تواند به حدود ۲۰۰ کامیون در هر روز سوخت‌رسانی کند. شرکت فرست‌المنت فیول(FirstElement Fuel) مستقر در کالیفرنیای آمریکا که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است، اولین جایگاه سوخت هیدروژنی جهان را برای کامیون‌های تجاری در خارج از بندر اوکلند افتتاح کرد.

اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون‌ها افتتاح شد

کپسول باری «دراگون» که روز یکشنبه ۲۸ آوریل از «ایستگاه فضایی بین‌المللی» جدا شد، در راه رسیدن به زمین است. دراگون روز یکشنبه ۲۸ آوریل در ساعت ۱:۱۰ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی از «ایستگاه فضایی بین‌المللی» جدا شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، دراگون به زمین بازخواهد گشت و روز سه‌شنبه ۳۰ آوریل، حوالی ساعت یک بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی در سواحل فلوریدا فرود خواهد آمد.

کپسول «دراگون» روز سه‌شنبه به زمین می‌رسد

به تازگی در فضای مجازی ادعا شده است که انجماد نان در واقع آن را سالم‌تر می‌کند و در برخی موارد به تحقیقاتی اشاره می‌شود که این ادعاها را تأیید می‌کند. اکنون یک متخصص پاسخی روشن به این موضوع داده است. دوین میلر(Duane Mellor) سرپرست بخش پزشکی و تغذیه دانشکده پزشکی استون در دانشگاه استون(Aston) به این پرسش پاسخ داده است. به گفته وی، دلیل علمی پشت این موضوع در واقع صحیح است، هرچند کمی گیج کننده به نظر می‌رسد. اما اثرات واقعی سلامتی این کار به اندازه‌ای که گفته می‌شود قابل توجه نیست.

آیا منجمد کردن نان آن را سالم‌تر می‌کند؟

مدیرکل دفتر بررسی‌های زمین‌شناسی دریایی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور به مناسبت ۱۰ اردیبهشت و روز ملی خلیج‌فارس گفت: مطالعات زمین‌شناسی دریایی یکی از مهم‌ترین بررسی‌هایی است که می‌تواند راهکارهای سودمندی در جهت توسعه فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و توسعه پایدار در مناطق کرانه‌ای و دریایی ارائه کند.

اجرای طرح تحول زمین‌شناسی دریایی در سواحل مکران از مهر ماه

درختانی که از دانه‌های سفر کرده به مدار ماه سبز شده‌اند اکنون در سراسر ایالات متحده کاشته می‌شوند تا یادگاری از ماموریت آرتمیس در مدار ماه باشند. ناسا پس از دریافت درخواست‌های متعدد، سازمان‌هایی را در سراسر کشور برای دریافت نهال‌هایی که از پرورش دانه‌های سفر کرده به ماه در ماموریت آرتمیس پرورش یافته‌اند، انتخاب کرده است. این نهال‌ها در طول ماموریت آرتمیس ۱ ناسا در سال ۲۰۲۲ به مدار ماه پرواز کردند.

درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون